Så här kan du lämna klagomål, synpunkter eller förslag
-
- Direkt till din lärare/kursledare eller utbildningsledare/uppdragsledare eller Kunskapscompaniets tf. affärsområdeschef Katharina Sjögren-Edström som har ett ansvar för att hantera inkomna klagomål, synpunkter eller förslag utefter uppsatta rutiner i vårt kvalitetsledningssystem.
- Via vår mailadress synpunkter@kunskapscompaniet.se
Vi uppskattar om du fyller i vår blankett och bifogar denna (fysiskt eller via mail enligt punkt ett eller två ovan) när du vill lämna ett klagomål, en synpunkt eller ett förslag.
Gällande klagomål får du återkoppling i ärendet med utgångspunkt att klagomålet ska hanteras skyndsamt. Upplever du dig inte nöjd med vår hantering kan du vända dig till vår tf. affärsområdeschef Katharina Sjögren-Edström 070-344 14 02 alternativt via brev till Kunskapscompaniet Ankaret AB, Att. Katharina Sjögren-Edström, Köpmangatan 1, 633 56 Eskilstuna.